Barcelona Tech City
27/02/2020 09:00h - Sala Cotxeres (Palau Robert)

E-Games: Un gran gran volum d’audiència per explotar

El Col·legi Del Màrqueting I La Comunicació De Catalunya

  • Moderadora: Marta Catasús, consultora de màrqueting digital
  • Ponents:
  • Oscar Soriano, Co-Founder de l’agència Play The Game
    Victor Casanovas, Digital Strategist & eGames a l’agència SevenMila.
  • Marc Vila, Manager en Màrqueting Digital a Adam Foods.

 

Quan pensem en l’esport sempre ens venen al cap activitats que requereixen un esforç físic important, i majoritàriament aquestes son a l’aire lliure. Però des de fa uns anys podem competir en un esport col·lectiu sense la necessitat de sortir de casa gràcies als Games.

Aquesta modalitat de competició, coneguda popularment com a competicions de videojocs o Sports, son concursos estructurats a través d’equips que competeixen en diferents lligues en relació al tipus de joc en el qual competeixen. Fa relativament pocs anys, aquesta forma d’entreteniment s’han portat a l’àmbit professional, considerant als jugadors com a esportistes d’elit i retransmetent les partides a nivell mundial.

El gaming competitiu forma part d’una tendència molt més amplia de la industria del entreteniment, que permet gaudir dels videojocs de forma col·lectiva i social. A més, tant l’audiència com l’impacte econòmic d’aquest tipus de competicions s’incrementa en gran mesura any rere any.

Quines són les lligues que existeixen? Quin volum de negoci i d’audiència mouen? Quin és el perfil d’aquesta audiència? Quines possibilitats de vinculació existeixen per a les marques i casos d’èxit?

INSCRIPCIÓ: Https://Colpublirp.Timtul.Es/Events/E-Games-Un-Gran-Volum-Daudiencia-Per-Explotar/ 

Share